وبلاگ فقط تو

وبلاگ فقط تو

وبلاگ فقط تو

وبلاگ فقط تو

وبلاگ فقط تو

دلمه پیچ

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

 

دلمه پیچ فانتزی تک : دلمه پیچ تک برای پیچیدن فانتزی دلمه پیچ، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی ، لازانیا، پیراشکی، رولت و .... " بهترین هدیه به آنانکه دوستشان دارید "
با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها دلمه پیچ و شیرینیهایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند
این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه دلمه پیچ و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی غذاها و شیرینیهایش اهمیت میدهد
کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید
بی دلمه پیچ نیاز از برق و باطری و با امکان شستشوی آسان.
همه در یک سایز و اندازه و با سرعتی باور نکردنی کافیست امتحان کنید

خرید ارزان دستگاه دلمه پیچ

توضیحات دستگاه دلمه پیچ :
دلمه پیچ تک برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی ، لازانیا، پیراشکی، رولت و .... " بهترین هدیه دلمه پیچ به آنانکه دوستشان دارید "با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینیهایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی دستگاه دلمه پیچ غذاها و شیرینیهایش اهمیت میدهد کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید بی نیاز از برق و باطری و با امکان شستشوی آسان.
همه در یک سایز دلمه پیچ و اندازه و با سرعتی باور نکردنی کافیست امتحان کنید.

 

فروش  دستگاه دلمه پیچ

 

نحوه ی کار دستگاه دستگاه دلمه پیچ :
فقط کافیست برگ مو را بر روی دستگاه دلمه پیچ Dolmer فرار دهید مواد اولیه دلمه را اضافه کنید و دستگیره دستگاه دلمه پیچ را به دلمه پیچ سمت پایین بکشبد و دلمه را تحویل بگیرید. با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند.

فروش دستگاه دلمه ساز

 

روش خرید دستگاه دلمه پیچ :
خرید پستی : در این روش , دستگاه دلمه پیچ فانتزی درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن دستگاه دلمه پیچ و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید.
پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از دلمه پیچ اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید.

خرید دستگاه دلمه پیچ

قابلمه بزرگی را پر از دلمه پیچ آب کرده و روی اجاق بجوشانید. فر را بگذارید روی دمای 400 درجه فارنهایت تا داغ شود.بخش بسیار کوچکی از ته هر پیاز را ببرید تا بتوانید آن را ایستاده نگه دارید و قل نخورد. بالای هر پیاز را نیز ببرید. پوست بیرونی و یک لایه کلفت دستگاه دلمه پیچ آن را بکنید.وقتی آب در حال جوشیدن است، پیازهای پاک شده را آرام داخل آن بیندازید و ده دقیقه حرارت دهید تا نرم شوند. سپس بگذارید سرد شوند و مغز آنها را خارج کنید. می توانید از قاشق کمک بگیرید. پیازها را در ظرفی قرار دهید و مغز پیازها را خرد کنید و 1 فنجان از آن را نگه دارید و بقیه دلمه پیچ را برای مصارف دیگر کنار بگذارید.

دستگاه دلمه پیچ 


  • نسرین صمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی